Friday, July 29, 2011

က်မ ရဲ႕ ၾကယ္ပြင့္ကေလး

က်မရဲ႕ လင္းလက္တဲ့ ၾကယ္ကေလး တပြင့္ဟာ သူေပါ့..
က်မ ရဲ႕ညေတြက သူနဲ႕ပဲ အျမဲ လင္း ထိန္ေနခဲ့တာ...

ေန႕ အလင္းေရာက္လာတဲ့အတြက္
ေပ်ာ္သင့္သေလာက္ မေပ်ာ္တဲ့ အျဖစ္မ်ိဳး ရွင္တို႕ ျဖစ္ခ်င္မွ ျဖစ္ဖူးမွာ...

သူဟာ လူတကာ အတြက္ သာမန္ၾကယ္ကေလး ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မွာ ပါ့..
ဒါေပမဲ့ က်မ အတြက္ကေတာ့ သူသည္ သာ အရာရာ..


သူ႕ မွုန္မႊားမႊား အလင္းေရာင္ကေလးနဲ႕ ပဲ
က်မ လမ္း ေတြ ကို သူ အလင္းေပးခဲ့တာ..

သူ႕ အင္အားျဖည့္ အလင္းေရာင္ကေလး ေၾကာင့္ပဲ..
က်မရဲ႕ ေန႕ေတြ ရက္ေတြ ေတာက္ပ ရွင္သန္ခဲ့တာ..

ကမၻာေျမျပင္က ပန္းေတြ ေမႊးခဲ့တာ သူ႕ အလင္းေၾကာင့္ပါပဲ လို႕
က်မ တီး တိုးေရရြတ္ေတာ့
ၾကယ္ကေလး က ရွက္ျပံဳး ျပံဳးတယ္..

ငွက္ကေလး ေတြ ေတးဆို ဖို႕ အတြက္..
သူ႕ ရဲ႕ အေႏြးဓါတ္ လိုတယ္ လို႕ က်မ မွတ္ခ်က္ျပဳေတာ့
ၾကယ္ကေလး က မယုံ သလို ၾကည့္တယ္..

ဒီေလာက္ အေ၀းၾကီး ကေန ..
က်မ ကဗ်ာေတြ သူ႕ ေၾကာင့္ ျဖစ္ထြန္းေစခဲ့တယ္ ဆိုေတာ့
သူ အေၾကာက္ အကန္ပဲ ျငင္းေတာ့တယ္..

တသက္လုံး ျပံဳးခဲ့ရတာ နည္းတယ္ဆိုတဲ့ ၾကယ္ကေလး..
နက္ဗ်ဴလာ က အက်ယ္ၾကီး ရယ္..
မင္း မရီလို႕ ငိုမယ့္သူ ဆို.. က်မ တေယာက္ထဲ ပဲ ရွိေနမွာ မဟုတ္လား..
စၾကာ၀ဠာၾကီး ထဲ ပ်ံ႕လြင့္ပဲ့တင္လာမဲ့
က်မ ရွိဳက္သံ ေတြ မင္း ခံႏိုင္ရည္ရွိမယ္ ထင္လို႕လား...
ေပါ့ေပါ့ ပါးပါး.. ရီေမာ လိုက္ပါ့ ကြယ္..

ခ်စ္လိုက္ရတာ ၾကယ္ကေလး ရယ္..
သတိရတဲ့ အေၾကာင္းေတြ မင္းဆီေရာက္ဖို႕
အလင္းႏွစ္ ေတြအေတာ္ အတန္  ျဖတ္သန္း ရေပဦးမယ္..
က်မ ရဲ႕ လြမ္းေမာျခင္းေတြ ေျမကမၻာ မွာ ျငိတြယ္ ရွင္သန္ေနတဲ့အခါ..
နွင္းဆီျဖဴတခက္ ကိုက္ခ်ီထားတဲ့ ခိုကေလး တေကာင္ က်မဆီ ေရာက္ေအာင္ပို႕ေပးပါ..
ကမၻာခ်ီ ကြားျခားလြန္းတဲ့ ခရီးမိုင္ေတြ ဘယ္ေလာက္ရွိေနလဲ..
ၾကယ္ကေလး ...  မင္း.... က်မ ရင္ထဲ အျမဲ ရွိႏွင့္ျပီးမို႕..
က်မ ရဲ႕ အနမ္းေတြ .. ႏွင္းဆီပြင့္ခ်ပ္ကေလး နဲ႕ ထုပ္..
အဲဒီ ခိုကေလး ပဲ ျပန္အပို႕ ခိုင္းမလို႕..
မပုပ္ မသိုးခင္... မင္း..ကို နမ္း ခြင့္ ရေစခ်င္...လိုက္တာ. ဆို..။


မမသီရိ
၆ - ၁၃.၇.၂၀၁၁

No comments: