Monday, March 06, 2017

အခ်စ္မ်ားစြာ

က်မစိတ္ကူးထဲ က ေတာင္ကုန္းေလးရယ္..
က်မစိတ္ကူးထဲက စမ္းေခ်ာင္းေလးရယ္..
က်မ အိပ္မက္ထဲက ငွက္ကေလးေတြ ရယ္...
က်မ အေတြးထဲက ပန္းပြင့္ေလးေတြရယ္...
က်မ အိပ္မက္ထဲက ႏွင္းပြင့္ေတြ ရယ္..
အင္း... ျပိးေတာ့.. က်မ သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ ခ်စ္သူ ေတြ ရယ္..

အဲဒိမွာ အားလုံး အတူတူ ရွိေနတယ္..

မမသီရိ


No comments: