Wednesday, July 17, 2013

ေမာင္ ေရ.. လြမ္းတယ္



ျမတ္ႏိုးျခင္း ကို တိုင္းတာဖို႕ ျပဒါးတိုင္ကေလး တစ္ေခ်ာင္း
ၾကင္နာျခင္း ေတြ သိမ္း ထုပ္ဖို႕ .. ပု၀ါ ခပ္ ပါး ပါး တစ္ခု
တမ္းမက္ မဳွု မ်ား .. လႊမ္းျခံဳထားေသာ ..
မ်က္၀န္းညိဳ အၾကည့္မ်ား.. အမိအရ ပစ္ဖို႕ မွ်ား တစ္စင္း ..
က်မ ေနၾကာပန္းခင္း မွာ ထြန္း လင္း ႏိုင္ ဖို႕
ေနမင္းတစ္စင္း ျဖစ္ ေစ.. ႏွင့္ က်မ လိုအပ္ ေသာ အရာမ်ား…

သူ႕ပါး ကေလး ကိုင္ ၾကည့္ တဲ့ အခါ ႏူးညံ့ မွဳေတြ နဲ႕
တြယ္တာျခင္းေတြ အုံလိုက္ က်င္းလိုက္ ပြင့္အာ လာ .
က်မ ေက်ာျပင္ ေပၚက သူ႕ လက္ကေလး ရဲ႕ေႏြးေထြး သိမ္ေမြ႕ျခင္း
ဘုရားသခင္ အလိုေတာ္က်.. က်မ ရရွိခဲ့ ေသာ.. သူ႕ခ်စ္ျခင္းေတြ…
မျငင္းပယ္ ႏိုင္ေလာက္ ေအာင္ .. နက္ရွိဳင္းခဲ့ ..
နာရီ နဲ႕ စကၠန္႕မ်ား.. ကာလ မ်ား စြာ.. က်မတို႕ အတူတူ ေ၀းကြာခဲ့ ဖူးတယ္..
ေန႕မ်ား ည မ်ား.. နာရီမ်ား.. အခ်ိန္မ်ားစြာ .. က်မတို႕ စိတ္ခ်င္း နီးကပ္ခဲ့ဖူးတယ္..
က်မ တို႕ တူတူ စိတ္ေကာက္တယ္.. 
က်မတို႕ တူတူ ဝန္တို တယ္.. အျပာ ေရာင္ တူတူ ႏွစ္သက္တယ္..
ခ်စ္ခင္ စြာ တူတူ ျငင္းခုံတယ္.. ႏွစ္သက္စြာ .. တစ္ေယာက္ ကို တစ္ေယာက္ ေအာ္ေငါက္တယ္..

ေျခ တစ္ခ်က္ လွမ္း တိုင္း အလြမ္း ပန္းေတြ ပြင့္ ေန..
ဖုန္းေခၚသံ ကေလး မ်ား.. မၾကားေလ တဲ့ အခိုက္..
က်မ ရဲ႕ သေဘာၤ ကေလး.. ဘယ္မွာမ်ား ဆိုက္ ေနသလဲ ကြယ္..
လိပ္ျပာဖမ္း ပိုက္ကြန္ကေလးက ငယ္ေနသလားး..
က်မ ခ်စ္ျခင္း အင္အား ကို က်မ ယုံတယ္..
ေလေျပ က တိတ္ဆိတ္ ျငိမ္ ၀ပ္လို႕ … ဆိတ္ဖလူး ရနံ႔ ေတြ တိုးတိုးေဝွ႕ေဝွ႕ ေျပးလာလို႕
မိုးညိဳ႕ညိဳ႕ ေတြ က ေတာင္ ဖက္ ဆီ .. မာန္ခ်ီ လို႕ .. 
ဒီေလာက္ ခ်စ္ေနမိမွေတာ့.. ဒီေလာက္လြမ္းရတာ ဘယ္ ဆန္းမလဲ ကြယ္..
ေမာင္.. ေရ႕.. လြမ္းတယ္.. ။

မမသီရိ
၁၇ ဇူလိုင္ ၂၀၁၃

No comments: