Monday, July 01, 2013

အယ္လစ္ဇာ

က်မ ခ်ထား ခဲ့တဲ့ ေျခရာေတြ ေကာက္ျပီး မွ က်မ ေနာက္လိုက္ခဲ့ ပါ အယ္လစ္ဇာ..
အဖုံးေတြ ဖုံးထားတဲ့.. ရာဝင္အိုးတြ မွာ.. ေလာက္လန္း ေတြ နဲ႕ ပြ သေယာင္း ထ ေနတဲ့ အေၾကာင္း
မီဒီ ယာ ကို ခ်ခင္း.. ဘာသတင္းေတြ ေပးခ်င္ေနရတာတုန္း အယ္လစ္ဇာ..

က်မ က ေန႕ဆို.. လင္း ေနမွ.. ည ဆို ေမွာင္ေနမွ ၾကိဳက္တာ.
ဟိုမေရာက္ ဒီ မေရာက္ ေန႕ မ်ား.. ဟို မေရာက္ ဒီမေရာက္ည မ်ား..
က်မ နား သီ ေတာင္ မသိ မိ ပါေစ နဲ႕ လား ..  ေလာေလာ ဆယ္
အယ္လစ္ ဇာ ေရ.. လ ကို လဲ ခ်စ္ပါ ရဲ႕ တိမ္ ကို လဲ ခ်စ္ပါရဲ႕ ..
ဒါေပမဲ့.. က်မ ခုတစ္ေလာ.. အျဖဴ အမဲ ပဲ သဲ ကြဲ ခ်င္ေနမိတာ ကို..

က်မလား... ျငိမ္းခ်မ္းေရး ကို ေထြ ခင္း ကစား ခ်င္လို႕..
ဟို တစ္ေယာက္ ကို အပိုင္ လိုခ်င္ မိတာ ခဏ ထား...
ကိုင္း ဖ်ား ကိုင္း နားေတြ မွာ ေတာင္.. လုံ ျခံဳမွုနဲ႕ အိပ္စက္ျခင္း ရဲ႕ တရား..
က်မ တို႕ ရပ္ လိုက္ၾကရ ေအာင္ပါဆို... အဲဒီ အမုန္း စကား မ်ား..

ဘယ္သူ႕ ကို အျပစ္ေပးရ မလဲ ဟုတ္လား..
ေမးခြန္းေလး မ်ား ၾကည့္ေမးစမ္းပါ့ ... အယ္လစ္ဇာရယ္.. ..
လမ္းေပၚ မွာ.. ကေလး လဲ သိ.. ေခြး လဲ သိ... အားလုံး သိ...
ရွင္းရွင္း ၾကီး. သိ.. မင္း.. မသိတာ မလြန္ လြန္း ဘူး လား ကြယ္...

အယ္လစ္ဇာ ေရ.. 
စစ္တန္းလ်ားေတြ ဆီ.. က်မ တို႕ ခဏ အလည္သြား ၾကမလား..
အိုးအိမ္ စည္းစိမ္ ေတြ ျပာ ပုံ ထဲ ပစ္ခဲ့ရ .. ဒုကၡ သည္ စခန္း  နား ခဏ သြား ၾကမလား
စစ္ေဘး သင့္ မိဘ မဲ့ ကေလး ေတြ နဲ႕ မင္း မ်က္ လုံးခ်င္း ဆိုင္ စကားေျပာရဲသလား..
ေသြးအိုင္ ထဲ မိသား စု ၀င္ ရဲ႕ အိပ္မက္ ဆိုးနဲ႕ အသက္ ရွင္ မိခင္ ေတြ လက္ မင္း ကိုင္ရဲမလား..
မီး ေလာင္ ျပင္ ထဲ က ေၾကကြဲ မ်က္ ရည္ ေတြ အတြက္ .. မင္း စာ ရင္း ေကာက္ဝံ႕ သလား... 

ေကာင္း ကင္ ၾကီး ကေတာ့ ရွိပါ ရဲ႕ အယ္လစ္ ဇာ ..
က်မ တို႕ အားလုံး ဘယ္ေတာ့ တူတူ ေႏြးေထြး ၾက ရမလဲ...
ေနာင္ ဘ၀ ေတြ ရွိတယ္ လို႕ ယုံ တဲ့ သူေတြ က .. ဒီ ဘ၀ မွာ.. မတူ တဲ့ သူ ကို ဒုကၡေပး..
တစ္ ဘ၀ ပဲ ရွိတယ္ လို႕ ယုံ ၾကည္ သူေတြ က..  ဒီ ဘ၀ မွာ ပဲ အသက္ စေတး ဖို႕ ၀န္မေလး..
က်မ တို႕ ရွည္ ရွာ္ေဝးေဝး မစဥ္စား ေၾကး ေလ.. အယ္လစ္ဇာ...
တကယ္ တမ္း ေတာ့.. ကမၻာ ေပၚ မွာ.. ရွိတာ လူ သန္း ေပါင္း ၇၀၀၀ သာ..

သူ ငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ ကေတာ့ အယ္လီယန္ေတြ လာေစခ်င္ သတဲ့..
က်မတို႕ .. ဘာကို ခ်စ္လို႕ .. ဘာ့ အတြက္... သံလြင္ ခက္ေတြ ခ်နင္း..
ခ်ိဳး ျဖဴေလး ေတြ .. ေသြး ခ်င္းခ်င္း နီ ေစ ရ တာပါလိ္မ့္....
က်မ ရဲ႕ Little Prince ေလး.. က်မ သိပ္လြမ္း တာပဲ...
က်မ ဦးေခါင္း မွာ.. မသိ နားမလည္ ႏိုင္ျခင္း နဲ႕ သက္ျပင္းေတြသာ ျပည့္ ႏွက္.. 
က်မ ကို တကယ္ ခ်စ္တယ္ဆို.. 
က်မ ခ်ထား ခဲ့ တဲ့တဲ့ ေျခရာေတြ ေကာက္ျပီး မွ က်မ ေနာက္လိုက္ခဲ့ ပါ အယ္လစ္ဇာ...
မိုးထန္ထန္.. ေလဆန္ဆန္.. 
ျငိမ္းခ်မ္းမွု ေတြ စုေ၀း ရာ ေတာင္ ကုန္းေတြ ဆီ ကို သာ က်မတို႕ သြား ၾကရေအာင္ပါ...။ 


မမသီရိ
1 July 2013

No comments: